Zuckerberg otkrio velike promjene koje očekuju Facebook

Na početku tradicionalne developerske konferencije F8 osnivač Facebooka obratio se okupljenima i govorio o novom smjeru kojim će ova društvena mreža krenuti

Sandro Vrbanus srijeda, 1. svibnja 2019. u 15:00

Jučer je otvorena developerska konferencija F8 u organizaciji Facebooka, a na samom početku po običaju se okupljenima obratio Mark Zuckerberg. Govor mu se vrtio oko privatnosti i činjenice da je ova društvena mreža bila u posljednje vrijeme središte većeg broja skandala. No, ta se situacija može popraviti većim fokusom na privatnost, o čemu smo već izvještavali.

Promjene koje su najavljene uključivat će prije svega napredak komunikacijske platforme Messenger, koja će u budućnosti zauzimati manje resursa na mobitelima (30 umjesto 127 MB), a dobit će i zasebnu desktop inačicu. Bit će tu i ranije spominjana integracija s chat mogućnostima Instagrama i WhatsAppa, a sve pod end-to-end enkripcijom. WhatsApp će također dobiti mogućnost slanja i primanja novca.

Jednostavniji dizajn aplikacije i ikone
Jednostavniji dizajn aplikacije i ikone

Ostale najave tiču se izravno Facebooka. Njegova desktop inačica dobit će sasvim novi dizajn, bez prepoznatljive plave vrpce u vrhu ekrana. Dizajn stranice će općenito biti čišći, jednostavniji i omogućit će brže izvođenje akcija. Potpuno bijelu pozadinu bit će moguće zamijeniti i tamnom, pa će tako i desktop Facebook dobiti sve popularniji dark mode. Promjene na desktopu bit će implementirana u naredna dva mjeseca diljem svijeta, dok će mobilne aplikacije s redizajnom krenuti nešto ranije, ponajprije u SAD-u.

Novi izgled Facebooka na desktopu
Novi izgled Facebooka na desktopu

Facebook će se ubuduće više fokusirati i na kvalitetnu komunikaciju s prijateljima i unutar grupa, a Facebook Dating, usluga za spajanje ljubavnih partnera, bit će proširena na više zemalja. Instagram će u sklopu promjena testirati i mogućnost da se broj likeova na određenom postu sakrije od javnosti, kako bi se fokus stavio na kvalitetu objava. Ovo je nešto što bi moglo smanjiti popularnost objava određenih influencera, no ako se Facebook na promjenu odluči morat će naučiti živjeti s tim.