NVIDIA Reflex - Smrt latencijama!

Nvidijina tehnologija Reflex inovativno se baca ukoštac s visokim latencijama sustava, do kojih dolazi kad se grafička kartica nalazi pod tolikim opterećenjem da je nadolazeće frameove prisiljena stavljati “na čekanje”

Davor Šuštić petak, 28. svibnja 2021. u 05:00

Usporedno s grafičkim karticama GeForce RTX serije 3000, temeljenima na arhitekturi Ampere – to su one koje trenutačno nitko živ ne može kupiti – Nvidia je lansirala tehnologiju Reflex. Ideja iza Reflexa jest drastično reducirati latencije sustava prilikom igranja. Riječ je o vremenu potrebnom da potez mišem na podlozi bude interpretiran kao pokret na ekranu. Premda Reflex inicijalno nije pratila osobita pompa, nedavno nam se ukazala prilika da ga detaljno testiramo. Tako smo uvidjeli kako se radi o prilično impresivnoj tehnologiji, koja svoj posao obavlja odlično, a bez ikakvih kompromisa u drugim aspektima izvođenja igara.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 343 lipanj 2021.