Umjesto jedne – dvije reklame na početku YouTube videa

Korisničke se navike mijenjaju pa se mijenja i način kako će YouTube u sklopu videa prikazivati oglase i koliko će često njima "ometati" gledatelje

Sandro Vrbanus četvrtak, 22. studenog 2018. u 13:47

Vjerojatno nitko ne voli da ga YouTube prekida reklamama dok gleda omiljeni sadržaj, smiješne snimke mačaka, ili sluša glazbu – međutim, moraju i u Googleu od nečega živjeti. Na svom su blogu iz te kompanije najavili neke manje promjene koje će pogoditi oglašivače i gledatelje na popularnom video servisu, a koje bi trebale rezultirati u boljoj izvedbi i dosegu oglasa, te manjim nezadovoljstvom korisnika koji su ih prisiljeni pogledati.

Ove su promjene osmišljene sukladno primijećenim promjenama korisničkih navika gledanja YouTubea – dužim boravkom pred ekranom, otkrivanjem videa kroz preporuke same platforme, te češćim gledanjem YouTubea na televizorima.

Kako bi, kod dužeg gledanja, servis manje iritirao gledatelje i rjeđe im prekidao sadržaj koji gledaju, YouTube će uskoro početi na početak videa stavljati dvije uzastopne reklame. One će se, kao i do sada, moći preskočiti, ali postavljanje dvaju reklama na početku značit će da će ih kasnije tijekom gledanja biti manje, ako uopće.

Testovi su pokazali kako dvije reklame na početku znače 40% manje prekida kasnije tijekom gledanja dužeg videa, a istodobno su povećale doseg i frekvenciju – što znači da se oglašivačima ovaj način prikazivanja reklama više isplati.

Dodatno, reklame unutar "feeda" na početnoj stranici moći će oglašivačima poslužiti da gledateljima preporuče neki drugi video, a onima koji plaćaju oglase bit će omogućeno i da ih plasiraju samo prema publici koja video isječke gleda na velikom ekranu (televizoru).