Pretplata na Twitter Blue dostupna u Hrvatskoj

Želite li preko noći postati utjecajnim tviterašem, netko čije se objave prikazuju većem broju korisnika, a da ih možete naknadno uređivati i obogatiti videima veće kvalitete – pripremite se otvoriti novčanik

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 6. ožujka 2023. u 14:03

Hrvatski tviteraši od sada se mogu pretplatiti na Twitter Blue, poznatu Muskovu opciju od 8 dolara mjesečno, koja dolazi uz prepoznatljivu plavu kvačicu uz ime profila. Naravno, verifikacijska oznaka nije jedino što će se dobiti za plaćanje pretplate na ovu društvenu mrežu. Tu je i opcija naknadnog uređivanja objava, pristup svim novim funkcijama prije nego ih dobiju ostali korisnici, mogućnost objave 1080p videa dužeg trajanja i slično.

Ono najzanimljivije sigurno je dodatno isticanje objava, tj. prikazivanje istih većem broju korisnika, što je vjerojatno jedini način da se nekome, tko će plaćati pretplatu, ona na neki način i isplati. Za sada će pretplatnici također morati gledati i reklame, ali će ih uskoro (ako ćemo vjerovati Musku) biti upola manje.

Odnedavno, pak, pretplatnicima s plaćenom plavom kvačicom omogućeno je i tvitanje dužih tekstova. Tako, umjesto 280, oni mogu napisati i do 4.000 znakova u jednom tvitu.

Oko programa plaćene verifikacije profila postoje i određena ograničenja, kako ga se ne bi tako lako moglo zloupotrijebiti. Svi pretplatnici morat će proći proces ručne verifikacije, tj. Twitterovi će se ljudi morati uvjeriti da je riječ o pravim profilima. Za to će biti potrebno dati im i broj mobitela. Novi profili na Twitteru ne mogu biti pretplatnici na Twitter Blue prvih 90 dana. Svi koji se na pretplatu odluče, neće smjeti naknadno mijenjati ime, @ oznaku, niti sliku profila, odnosno nakon svake će takve promjene morati ponovno proći kroz postupak verifikacije.

"Popularne" cijene

Pretplata na Twitter Blue dobila je i službeni cjenik za Hrvatsku, koja spada u "ostale EU zemlje". Ona tako košta 8 eura mjesečno, ali samo u slučaju kada se kupuje preko weba. Na Androidu i iOS-u, gdje Google i Apple naplaćuju provizije od 30%, ista pretplata košta 11 eura mjesečno.

Nešto se može uštedjeti odabirom godišnje opcije. Ona se jednokratno plaća 84 eura na webu ili pak 114,99 eura putem mobitela.