Google će u mobilnom pretraživanju jasnije istaknuti oglase
Ažuriranje stranice s rezultatima pretraživanja počinje se postupno uvoditi na mobilne uređaje, a uskoro će se početi testirati i za računala, kako biste bili sigurni u web-mjesta koja posjećujete.

Prilikom pretraživanja na Google tražilici jedina razlika između organskog rezultata i plaćenog oglasa je u oznaci "Oglas" koju je, iako je podebljana, lako previdjeti.
Ovom promjenom gdje će oznaka "Oglas" postati "Sponzorirano" Google želi jasnije istaknuti razliku između organskog rezultata i plaćenog oglasa u cilju povećanja jasnoće i transparentnosti kako prema krajnjim korisnicima tako i prema oglašivačima.
"Ova nova oznaka i njezina istaknuta pozicija nastavljaju ispunjavati naše visoke standarde za razlikovanje od rezultata pretraživanja i nadovezuju se na naše postojeće napore da informacije o plaćenom sadržaju budu jasne", navodi Google.
Uz promjenu oznake oglasa, Google će također prikazati nazive web stranica u rezultatima pretraživanja. Do sada su se samo URL-ovi mogli vidjeti u rezultatima pretraživanja zbog čega je bilo zbunjujuće identificirati neke stranice, prenosi TechCrunch.
Osim toga, više će se istaknuti favikon web stranica kako bi korisnici lakše mogli prepoznati poznate logotipe i njihove web stranice.