Google redizajnirao gotovo 1000 svojih emojija

Tvrtke pozorno prate načine na koji se pojedini emojiji koriste, pa ih često znaju ažurirati ovisno o situaciji i vremenu u kojem se svijet tada nalazi

Matej Markovinović ponedjeljak, 19. srpnja 2021. u 06:00

Neki ih koriste više, neki manje, no emojiji su bez sumnje jedan od glavnih dijelova komunikacije putem mobitela. Budući da je ponekad komplicirano pronaći onaj željeni koji bi točno opisao ono što je korisnik zamislio u svojoj glavi, Google je objavio na svom blogu da je redizajnirao čak 992 svojih emojija, da bi ih tako učinio „univerzalnima, pristupačnijima i autentičnijima“.

„Emojiji imaju globalnu publiku i važno je da onda budu globalno relevantni“, napisali su iz Googlea aludirajući da je riječ o promjenama koji će ih učiniti lakše prepoznatljivima, pa su za primjer naveli emoji pite, koji trenutno izgleda kao klasični američki desert, dok u drugim dijelovima svijeta podsjeća na nešto drugo.

„Ova manja promjena znači da ovaj emoji može predstavljati čitav niz pita – pitu od jabuka, borovnica, jagoda, višanja, piletine, govedine, gljiva…“, navode iz tvrtke.  

Nadalje, Google od promjena ističe i bikini emoji, koji, kako navode, više ne izgleda kao da ga nosi nevidljivi duh, a emoji s maskom za lice, imat će otvorene oči.

„Ovaj emoji vuče podrijetlo iz Japana, gdje su ljudi redovito nosili maske i prije Covid-19 pandemije. Danas je 'maskiranje' univerzalni način pokazivanja dobrote prema drugima“, dodaju.

Osim toga, Google je nekim emojijima dodao male detalje koji ih više naglašavaju, pa se tako škare doimaju da imaju oštriji rub, vozilima su prilagodili proporcije, a hrana je također dobila drugačiji „sjaj“, pa sada kroasan i riža izgledaju privlačnije oku.

Valja istaknuti da će i pojedini emojiji promijeniti svoj izgled prema tome koristite li na vašem uređaju tamni ili svijetli način rada.

Novi dizajn emojija stiže ove jeseni s Androidom 12, no iz Googlea navode da će biti dostupan i u starijim verzijama aplikacijama koje podržavaju Appcompat. No, kažu da će oni nestrpljivi nove vizualne promjene moći isprobati već ovog mjeseca na Googleovim platformama poput Gmaila, Chrome OS-a, Google Chata i YouTube Live Chata.



3-sistemski bass-reflex podni zvučnici

FOCAL ARIA 948 Prime

Novi tip 3-way zvučnika koji bez napora pružaju intenzivan i kontroliran bas, simboliziraju povratak "pravog" akustičnog zvučnika, 37Hz - 28kHz, 8 ohma, 50-350W

17.499 kn 25.199 kn Kupi

Bežični zvučnici sa Uni-Q driverom

KEF LS50 Wireless II

Wi-Fi, bluetooth 4.2, ROON Ready, UPnP kompatibilnost, Google Chromecast, izlazna snaga po zvučniku LF: 280W, HF: 100W

15.999 kn 18.999 kn Kupi