Hrvatska pošta omogućila plaćanje putem Keks Paya

U svim poštanskim uredima u Hrvatskoj od sada je moguće usluge platiti digitalno i beskontaktno putem mobilne aplikacije Keks Pay, bez dodatne naknade

Sandro Vrbanus srijeda, 14. listopada 2020. u 14:45

Hrvatska pošta je, u suradnji s Erste bankom, omogućila plaćanje putem mobilne aplikacije KEKS Pay u svim poštanskim uredima u Hrvatskoj. Putem ove aplikacije korisnici mogu bez naknade plaćati poštanske usluge i realizirati transakcije u 1.016 poštanskih ureda. Za provođenje plaćanje dovoljno je skenirati QR kod koji je istaknut u blizini poštanskog šaltera te slijediti upute o plaćanju unutar aplikacije, pojašnjavaju iz Pošte.

Uskoro plaćanje Keksom i prilikom dostave paketa

Prije tri godine provedena je sveobuhvatna digitalizacija procesa dostave te su svi poštari opremljeni pametnim telefonima i prijenosnim pisačima. Digitalizacijom dostave omogućena su brojna digitalna rješenja, a uskoro će digitalno plaćanje biti uvedeno i prilikom dostave. Korisnici će svojem poštaru sve usluge na adresi moći platiti i putem KEKS Pay aplikacije.

Ovo je još jedan korak u digitalizaciji poslovanja Hrvatske pošte. Nedavno su, podsjetimo, lansirali prvu hrvatsku poštansku kriptomarku, testirali su dostavu paketa dronom, no nije uvijek sve idealno kad je riječ o ovom procesu. Tako je Hrvatska pošta nedavno uvela online obrasce za slanje prigovora koji su ograničeni na 160 znakova (što nam je u službenom odgovoru kasnije potvrđeno kao postavljeno ograničenje, a ne kao greška).

Početkom rujna Pošta je uvela i novi cjenik usluga u kojem su poskupjele usluge poput slanja pisama i paketa. No barem od sada u poštanskim uredima, a uskoro i kada vam poštar dođe na vrata, nećete morati prekopavati džepove u potrazi za kovanicama – moći ćete im iznos jednostavno "keksnuti".

"Misija Hrvatske pošte je biti građanima na usluzi, a upravo nam digitalizacija, odnosno digitalna transformacija koju provodimo protekle četiri godine daje potrebne alate kako bi se potpuno usmjerili na naše korisnike i pružili im sjajno korisničko iskustvo", rekao je ovom prilikom Nikola Kucelj, voditelj odjela za unaprjeđenje poslovnih procesa Hrvatske pošte.