Sam svoj producent - Dolazak u zemlju čudesa

Konačno smo stigli do onoga čemu su sve te prethodne "olimpijske" pripreme služile – stvaranju glazbe. Jednako tako, ovo je točka u kojoj se ova priča može razviti u milijun različitih smjerova

Oton Ribić srijeda, 31. siječnja 2024. u 06:00
Koliko je poznavanje teorije ključno za dobro komponiranje, vječna je debata – ali ako namjeravate ići u ozbiljne vode, vjerojatno će vam trebati barem nešto osnovnog znanja
Koliko je poznavanje teorije ključno za dobro komponiranje, vječna je debata – ali ako namjeravate ići u ozbiljne vode, vjerojatno će vam trebati barem nešto osnovnog znanja

Nakon avantura s izborom, nabavom, instalacijom, učenjem i isprobavanjem sustava, napokon smo došli do onog glavnog, muzičkog stvaralaštva – daleko najčudnijeg i najmaglovitijeg dijela ove cijele priče. Ne zato što ne bismo znali što njime želimo postići, nego zato što je put do njega vrlo nejasan i individualan. Ovo je trenutak kad ćete se naći u karakteru u kakvom su stari slikari često voljeli portretirati klasične kompozitore: kreativne i vješte, ali nemirne i vječno u potrazi za nekom neuhvatljivom idealnom idejom, kako raskošnim perom raspisuju stranice i stranice partitura, nezadovoljno ih bacaju postrani, pa pišu iznova. Srećom, suvremeno računalo uštedjet će vam i pera, tintu i papir, ali kreativne napore ipak neće – a upravo su oni dio za koji jasne univerzalne upute ne postoje.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 375 veljača 2024.

Kućna produkcija glazbe