Problemi s Meta Quest 2, 3 i 3s - nadogradnja firmwarea može učiniti uređaje neupotrebljivim

Problemi s nadogradnjom firmwarea ostavili su brojne Meta Quest uređaje za virtualnu stvarnost neupotrebljivima, Meta priznala propuste i obustavila distribuciju problematične verzije...

Bug.hr ponedjeljak, 30. prosinca 2024. u 12:10

Tehnički problem proizlazi iz nekompatibilnosti između zastarjelih verzija firmwarea i Metine najnovije nadogradnje softvera. Kada korisnici pokušaju instalirati novi firmware na uređaje koji koriste značajno starije verzije, proces nadogradnje može potpuno zakazati, čineći uređaje neupotrebljivima. Problem posebno pogađa nove vlasnike koji su uređaje dobili kao blagdanske poklone, kao i korisnike koji pokušavaju aktivirati svoje duže nekorištene Quest uređaje. Mnogi među njima nailaze na poteškoće odmah pri početnom postavljanju.

Metin odgovor izazvao kritike

Iako problem utječe na više Quest modela, vlasnici Quest 2 uređaja prijavljuju učestalije poteškoće. Metin početni odgovor na krizu izazvao je kritike zajednice, jer su neki korisnici prijavili da su njihove objave o pokvarenim uređajima pogrešno označene kao neželjena pošta. Dodatno, prijedlog tvrtke da korisnici čiji je jamstveni rok istekao kupe nove uređaje ili plate 150 dolara za obnovljene zamjene izazvao je opravdan otpor kupaca koji smatraju da Meta treba preuzeti svu odgovornost za problem uzrokovan vlastitim ažuriranjem softvera.

"Otkrili smo problem sa softverskim ažuriranjem koji je uzrokovao da neki Quest 2/3/3S uređaji ne reagiraju i ne mogu se pravilno pokrenuti. Aktivno radimo na rješavanju ovog problema za sve korisnike. Važno je napomenuti da većina uređaja sada ponovno normalno funkcionira. Ako vaš uređaj i dalje ne reagira, naš tim podrške stoji vam na raspolaganju za pomoć.", potvrdili su iz Mete.

Držite gumb za uključivanje 45 sekundi!

Kako su se prijave o pokvarenim uređajima gomilale, Meta je uvidjela da ne može držati glavu u virtualnom pijesku. Tvrtka je objavila upute za rješavanje problema na svojoj stranici za podršku, preporučujući pogođenim korisnicima da pokušaju poseban postupak oporavka držanjem gumba za uključivanje 45 sekundi. Međutim, ovo rješenje pokazalo se neučinkovitim, ostavljajući mnoge korisnike i dalje bez pristupa svojim uređajima.

Obustavljena distribucija problematične nadogradnje

Kao odgovor, Meta je obustavila distribuciju problematične nadogradnje, ali još nije odredila vremenski okvir za trajno rješavanje problema niti najavila sveobuhvatne planove za rješavanje već pogođenih uređaja.

Neki korisnici na Redditu javljaju da su dobili odobrenje da vrate uređaje na zamjenu, ali nisu specifično objasnili kako im je to uspjelo.

Voditelj zajednice na Oculus Forumima objavio je da bi korištenje sada trebalo biti sigurno. Iako nisu točno naveli koje su promjene uveli, ova informacija se podudara s opažanjem da se trenutna verzija V72 više ne distribuira automatski korisnicima. Ipak u trenutku pisanja ovog teksta na Redditu javljaju da to nije tako.