Razočarao me moj Samsung

Dugo, izgleda mi sad i predugo, vjerni sam korisnik Samsungovih mobitela iz premium linije. Na jednu mušičavost, probleme s fotoaparatom, nadovezao se puno teži incident s gubljenjem cijele arhive, pa se brinem je li to znak da je moj S23 Ultra došao do kraja svog životnog vijeka, nakon samo dvije godine?

Miro Rosandić subota, 28. lipnja 2025. u 06:00

Prošle je godine Miljenko Jergović, poznati publicist i književnik, objavio na portalu 24 sata tekst s naslovom: "Evo zašto nikada više neću u Hrvatskoj kupiti nijedan Samsungov proizvod". Očito mu povod za pisanje nije bio osvrt na neko novo literarno djelo, niti događaj iz kulture, već gorko osobno korisničko iskustvo. A korisničko iskustvo je baš ono na čemu "jaši" današnji marketing – to stalno ističu, spominjući u neumjerenim količinama koliko im je to važno… Ali korisnička iskustva znaju biti i vrlo loša, pa se tako dogode i incidenti poput objave navedenog teksta. Manje je važno o čemu se ovaj put konkretno radilo (pokvario mu se hladnjak, nedefinirane starosti, uglavnom, izvan jamstvenog roka i nije uspio pronaći servis, osobito ne "službeni", koji bi se time pozabavio na bilo koji način); više upada u oči neuobičajeno gruba prijekornost u naslovu, naglašeno upućena mjestu radnje, a tek potom i objektu priče, koji naposljetku autor "kažnjava" odlukom o trajnom potrošačkom bojkotu.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 392-393 srpanj/kolovoz 2025.