Trikovi za pretraživanje Interneta - Vodič za digitalne lovce na informacije
Jedna od ključnih karakteristika digitalnog doba u kojemu živimo, činjenica je da smo okruženi golemim količinama informacija. Upravo stoga, precizno pronalaženje točnih i relevantnih informacija katkada je prilično izazovno, čak i usprkos zaista moćnim tražilicama kao što je Googleova, koja još uvijek drži više od 80 posto tržišnog udjela među internetskim tražilicama. To samo znači da je potrebno više od tek upisivanja nekoliko ključnih riječi u tražilice kako bi se postalo vještim digitalnim lovcem na informacije. Ovo je kratki vodič koji će baš svakog pretvoriti u pravog majstora pretraživanja, kako bespuća Interneta, tako i lokalnih računala, uz odgovarajuće alate…
Prije nego što je u rujnu 1998. godine predstavljena nova revolucionarna tražilica koja je tijekom vremena praktično postala sinonimom za pretraživanje, a zahvaljujući kojoj se Google transformirao u tehnološkog giganta bez čijih se servisa današnja digitalna stvarnost čini nezamislivom, pretraživanje Interneta bilo je bitno drukčije. Dobrim dijelom dominirali su imenički servisi kao što je Yahoo, a svoje mjesto u svijetu pretraživanja nastojale su zauzeti i tražilice kao što su Altavista, Lycos i druge. Međutim, samo se Googleova tražilica, zahvaljujući dotad bitno drukčijem pristupu pretraživanju i algoritmu PageRank, tijekom vremena uspjela pozicionirati kao nedodirljiva vladarica pretraživanja, što statistike potvrđuju i danas. Googleova tražilica drži više od 81 posto tržišnog udjela među internetskim tražilicama, ako je vjerovati podacima koje objavljuje Statista (za usporedbu, Bing kao druga najveća tražilica, drži 10,51 posto tržišnog udjela).